Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 16-07-2015 19:41:25
Computers & Telefonie

Vodafone betalingsproblemen

[quote=jeffrey40 schreef op donderdag 16 jul 2015, 18:47]beste hopetobehelping,

dank voor je reactie !

ik heb e-mail contact met iemand van de credit admin afdeling maar deze blijft er maar op hameren dat het om een automatisch incasso gaat, daar heeft ze wel een punt maar ik krijg nu sms'jes of ik de betaling handmatig kan uitvoeren terwijl dat al 4 weken geleden is gedaan..
ergens moeten zijn dan toch een bedrag over hebben op hun rekening waarvan die even niet te koppelen is aan een account?
daarnaast vind ik het wel vreemd dat mijn bankafschrift gewoon niet serieus wordt genomen, dit dient toch als bewijs van betaling met alle gegevens die nodig zijn om het bedrag te koppelen aan mijn openstaande factuur..

gr,


beste jeffrey40,

het klinkt in mijn oren als erg nalatig van vodafone. maar helaas zien we dat van de klachten over telecomaanbieders dat veruit de meeste klachten over vodafone gaan.

het is overduidelijk te wijten aan laakbaar gedrag van vodafone maar als u daardoor gedonder krijgt dan gaat het er vooral om dat het voor u snel opgelost wordt.

degene van credit admin heeft gezien dat er een automatische incasso mislukt is maar heeft daarmee uiteraard geen punt. u heeft betaald en men weigert (of men kan het niet) om uw betaling netjes te verwerken en dus te koppelen aan uw facturen. dat is gewoon onkunde en/of onwil. volstrekt waardeloze reactie dus van credit admin. stuur ze desnoods de link van deze vraag bij kassa.

als u bij de credit admin afdeling tegen de muur aanloopt (zo klinkt het wel) probeer dan ook andere paden te bewandelen.
zie ook de links in mijn eerdere reactie. verder kunt u er aan denken om uw klacht op facebook bij vodafone te plaatsen, klachtenkompas.nl zoals al door edrick3 aangegeven en u zou uw klacht ook nog op het forum van vodafone kunnen plaatsen.
op hoe meer plaatsen u uw klacht zet, hoe meer lawaai u maakt, hoe groter de kans dat er echt serieus naar gekeken wordt.
alle communicatie overigens goed bewaren, wie weet komt het nog van pas. bij voorkeur communicatie zwart-op-wit (brief/email) zodat u het later nog kunt aantonen.
hoop dat er snel serieus door vodafone naar gekeken wordt.