Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

romantikraal
romantikraal - 17-07-2015 13:50:09
Voeding & Gezondheid

Senseo actie

Hier hetzelfde probleem alleen had ik wel de barcode uitgeknipt en opgestuurd, precies zoals het zou moeten. maar zelfs dan ontvang je nog geen melkopschuimer. ben er al maanden mee bezig. ik denk, ik geef niet op. iedere keer antwoorden als: het kan 4 a 6 weken duren. of het probleem wordt doorgestuurd naar een andere afdeling en dan geen antwoord krijgen. toch nog maar een mail gestuurd en nu dit antwoord ontvangen


hartelijk dank voor uw bericht.

u schrijft dat u geen senseo® melkopschuimer hebt ontvangen, terwijl u aangeeft wel meegedaan te hebben aan deze actie. dit spijt ons.

omdat deze actie inmiddels al negen maanden geleden is afgesloten kunnen wij in deze echter niets meer voor u betekenen.

wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

tja, afgesloten nog niet, je hebt er recht op. als dit soort acties er zijn moeten ze simpelweg zorgen dat ze voldoende voorraad hebben en gewoon opsturen!

en antwoorden als: de actie is al 9 maanden geleden afgesloten, niet ons probleem toch, beloofd is beloofd!

mijn laatste mail naar hun was van de week en helaas niet zo aardig. douwe egberts krijgt hier nog een slechte naam mee, maar goed, als zij dat graag willen. ik doe in ieder geval niet meer mee met dit soort acties.