Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeffrey40 - 17-07-2015 16:58:57
Computers & Telefonie

Vodafone betalingsproblemen

@ tijger1

ik ben van mening dat het niet echt met mijn klacht te maken heeft aangezien ik erken dat de automatische incasso in eerste instantie niet lukte en ik een handmatige betaling heb gedaan.
de factuur klopt alleen de verwerking van de handmatige boeking niet.
ik heb zojuist een mail gestuurd op verzoek van de webcare en deze is in behandeling..ik wacht geduldig af al ben ik door deze situatie behoorlijk over de zeik.. maar dat gaat meer over de nalatigheid van medewerkers denk ik...