Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 17-07-2015 20:30:51
Computers & Telefonie

Abonnement vodafone

Beste kees88,

als u uw abonnement heeft verlengd en daarna geannuleerd dan dient vodafone dat gewoon netjes uit te voeren en snel te verwerken.

als ik u was zou ik uw 'https://www.vodafone.nl/my/account/login.shtml?errormessage=&errorcode=&vf_portal_last_url=c1f981cf80127c0fcf8bd16f5cf2b0ac9803707351d7821ef815d41ed8f976a1-%2fmy%2f">myvodafone' goed in de gaten houden.
controleer met enige regelmaat of ze uw oude (nu geldige) contract al weer in ere hersteld hebben en of de einddatum van uw contract klopt.

dit is wat consuwijzer aangeeft als u een klacht over uw telecomaanbieder heeft, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.

als ik u was zou ik de klantenservice blijven bestoken (wel via het gratis nummer), u mag gerust flink kwaad worden. dat vodafone er niets aan kan doen dat dit 4-6 weken zou duren is natuurlijk grote onzin. aan de (eerste lijns) klantenservice die u aan de lijn krijgt als u belt moet u niet teveel waarde hechten. flink boos worden en als het goed is dringt u dan door tot de 2e lijns en wordt u teruggebeld. dan krijgt u iemand aan de lijn die wellicht meer voor u kan betekenen (is mijn ervaring).

al weer enige tijd geleden heb ik zelf ook een contractverlenging geannuleerd bij vodafone. het duurde inderdaad even voordat de annulering netjes verwerkt was (en ik deze ook terug zag in myvodafone). maar nadat ik een aantal maal zeer gepikeerd heb gebeld was het wel binnen een dag of 10 geregeld (nog veel te lang uiteraard, de verlenging hebben ze er heel wat vlotter inzitten). ze boden daarna nog een korting bij de verlenging aan maar ik was er klaar mee en ben toen overgestapt naar een andere provider.

verder zou ik als ik u was het klachtenformulier op de site van vodafone invullen, klik https://www.vodafone.nl/feedback/">hier. u zou het ook nog op het forum van vodafone kunnen plaatsen en het op facebook bij vodafone plaatsen. hoe vaker u zichzelf laat horen hoe groter de kans is dat het snel wordt opgelost.

als uw abonnement op 10-8-2015 afloopt dan wordt uw lopende abonnement gewoon verlengd, waarbij u dan een opzegtermijn heeft van 1 maand. u heeft dan geen nieuwe telefoon maar wel nog uw huidige telefoon, hoop dat die het nog even goed blijft doen.
als uw annulering verwerkt is kunt u een nieuwe verlenging aanvragen waarbij u dan een ander toestel kiest. u kunt er uiteraard ook voor kiezen om over te stappen naar een andere aanbieder (let wel goed op de dekking op de plaatsen waar het voor u belangrijk is) en bij die nieuwe aanbieder dan een telefoon uitzoeken.

hoop dat de annulering van uw verlenging snel verwerkt wordt zodat u weer vrij de keuze kunt maken die u wilt.