Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeffrey40 - 21-07-2015 15:44:31
Computers & Telefonie

Vodafone betalingsproblemen

Even een update.
dit is wat ik vandaag als antwoord kreeg op mijn mail.

beste heer j vissers,

excuses, ik zie dat er inderdaad ook per e-mail contact is geweest met mijn collega. mijn collega van de afdeling betalingen geeft aan dat we de betaling niet kunnen terugvinden op nl83deut0265121817. het betaalbewijs dat je ons hebt gestuurd is daarom doorgestuurd voor verder onderzoek. ik verwacht dat we hier snel meer over weten.

met vriendelijke groet,

vera
vodafone 24/7 web crew


dit komt bij mij over alsof ze twijfelen aan de echtheid van mijn bewijs of ben ik nu heel zwart/wit?

vooralsnog is er dus geen oplossing en heb ik vandaag weer een sms gekregen met verzoek om tot betaling over te gaan om blokkade te voorkomen.
volgens mijn bank is het zo klaar als een klontje en begrijpen ze niet waarom vodafone zo moeilijk doet..