Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeffrey40 - 21-07-2015 16:48:59
Computers & Telefonie

Vodafone betalingsproblemen

@tijger1

ik heb uiteraard factuurnummer en klantnummer vermeld bij de betaling... mag aannemen dat het rekeningnummer klopt ( dit overgenomen van een automatisch incasso) en dat zij in het bericht niet aangeeft dat het geen rekeninnummer van hun is.. ;-) overigens wel bij iedere contactlegging om bevestiging gevraagd of het nummer wel klopt en en dit was het geval...

ik vind het werkelijk een belachelijke zaak, dit omdat ook mijn eigen bank aangeeft dat het niet moeilijk is om een betaling terug te vinden en dat de betaling van mijn kant correct is uitgevoerd.

heb nu ook al 6 verschillende namen gehad via mail en telefoon, ipv dat 1 persoon zijn tanden hier nou even in zet en dit netjes afhandelt ipv 10 verschillende personen...