Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-07-2015 18:14:27
Geldzaken & Recht

Creditcard betaling zonder random reader

Hallo monique, direct heb ik vliegtickets.nl en de rabobank gebeld. de rabobank was al bekend met deze werkwijze. ik heb na 3 maanden vanuit vliegtickets.nl het geld vh vliegticket eindelijk teruggekregen, telefoon-, boekings- en creditcard kosten heb ik niet vergoed gekregen, terwijl ik geen transactie had begaan, want ik had geen random reader bij me. vandaag heb ik een klacht ingediend bij de rabobank dat zij met deze werkwijze akkoord gaan en dat zij naar dit proces gaan kijken. ik heb ondertussen contact gehad met de rabobank, vanuit hen heb ik de creditcard- en telefoonkosten vergoed gekregen en er wordt naar het proces gekeken.
vliegtickets.nl biedt de boeker de optie aan om met de random reader te betalen, zorg dan ook dat het werkt zoals het hoort. daarom heb ik ook bij vliegtickets.nl een klacht ingediend omtrent hun werkwijze. van hen heb ik nog niets vernomen