Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 21-07-2015 20:09:51
Computers & Telefonie

Vodafone betalingsproblemen

Beste jeffrey40,

ik zou niet schromen om nog wat 'gas te geven' richting vodafone.
het is inderdaad te gek voor woorden wat er gebeurd.
over het algemeen komt een handmatige betaling zoals u die gedaan heeft in 'een grote bak' terecht.
vodafone moet er gewoon werk van maken om de betalingen die ze niet kunnen matchen af te handelen. het geld hebben ze binnen alleen weigeren ze, tot op heden, de moeite te nemen om uw betaling op te zoeken.
ieder zijn mening maar als een klant een betaalbewijs stuurt dan blijf je toch geen sms'jes sturen met 'betalen of we sluiten je af', dan zoek je dat gewoon uit en stop je met die sms'jes.
ik zou als ik u was vodafone ook vragen wat daar de bedoeling van is en ik zou ook vragen hoe men denkt u te gaan compenseren. dit kost u een hoop tijd en ergernis en dat is allemaal te wijten aan vodafone.
te gek voor woorden dat dit al zo lang duurt.