Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 25-07-2015 10:04:10
Huishouden & Energie

Jaarafrekening energie direct fraude?

Beste staaks,

als uw nieuwe eindafrekening aantoonbaar niet klopt dan niet betalen.
betaal wel de juiste, eerder ontvangen, eindafrekening.
als de maandbedragen niet kloppen dan is de nieuwe eindafrekening aantoonbaar onjuist.
alle communicatie goed bewaren en bij voorkeur zwart op wit zodat u het later nog kunt aantonen.

geen idee of u al in bezwaar bent gegaan bij energie direct, zou ze als ik u was mailen op klantenservice@energiedirect.nl. en geef maar aan dat u, gezien het feit dat de maandbedragen niet kloppen en de jaarlijkse bonus niet verwerkt is, er vanuit gaat dat ze u een foutieve eindafrekening hebben verstuurd (en dat de eerdere eindafrekening wel klopte) en dat u in afwachting van een correcte eindafrekening van ze bent. als u de juiste, eerder ontvangen, eindafrekening wel betaald heeft geef dat dan ook aan.

komt u er niet uit met energie direct dan kunt u het volgende pad nog bewandelen, klik https://www.consuwijzer.nl/energie/energiemarkt/toezicht/klacht-energiebedrijf-netbeheerder-indienen-bij-acm">hier, https://www.consuwijzer.nl/energie/geschillen-klachten">hier en http://www.kieskeurig.nl/c/ontevreden-over-energieleverancier">hier.