Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 25-07-2015 20:00:55
Computers & Telefonie

Kapotte huawei

Beste pascalvangool,

in de volgende link leest u wat u kunt doen bij een ondeugdelijk product, klikhttps://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is"> hier.

als uw telefoon na 4 maanden al stuk is valt het uiteraard onder de garantie. tenzij de verkoper kan aantonen dat het uw schuld is dient de verkoper uw telefoon kosteloos te repareren. de verkoper dient u een deugdelijke telefoon te verschaffen en dat betekent dus dat uw telefoon niet krom kan trekken doordat uw telefoon warm wordt door normaal gebruik.
zie ook de eerdere link: "gaat het product binnen zes maanden kapot? of is er binnen zes maanden iets mis met het product? dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was. gaat het product na zes maanden of langer kapot? dan moet u zelf bewijzen dat dit niet uw schuld was".

neem contact op met de verkoper en wijs hem op de wet. uw telefoon dient kosteloos te worden gerepareerd tenzij de verkoper kan bewijzen dat het uw schuld is dat uw telefoon stuk is.