Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anco - 29-07-2015 10:34:35
Vakantie & Reizen

Misleiding autoverhuur portugal

Reacties zijn allemaal waar. radar, omroep max, volkskrant, etc. maar het lijkt wel of de medewerkers/sters getraind zijn om je op het verkeerde been te brengen. het gaat allemaal zo gewiekst, auto is niet beschikbaar, schade op het formulier niet willen ondertekenen en meelopen om de schade te noteren alvorens de gehuurde auto in ontvangst te nemen.
er wordt niet aangegeven, dat er een verzekering wordt afgesloten, bedrag wordt niet genoemd, wijze van betaling wordt niet gevraagd en zo kunnen wij wel meer zaken aangeven.
alle tekst is in het engels en worden niet echt aan je voorgelegd, medewerker/ster spreekt gebrekkig engels als je moeilijke stelt, begrijpt je dan niet.
en je kan pas reageren als je ziet dat het bedrag is afgeschreven enkele dagen na afloop van je vakantie.
sunnycars zegt geen partij te zijn, anwb geeft aan dat het portugees recht van toepassing is en dat wordt moeilijk. hertz zegt dat alles wat zij doen door de klacht is gevraagd, niet dus.
ondanks alle waarschuwingen gaan bedrijven als hertz gewoon door. noemen zich zelfs klantvriendelijk ?

en niemand topt deze bedrijven en komt op voor de gedupeerden. vorig jaar hebben zich dachten wij 700 gedupeerden zich bij de anwb gemeld.