Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

on
ontevreden93 - 29-07-2015 16:38:33
Auto & Vervoer

Garantie tomtom navigatie

Hartelijk dank voor jullie reacties.
ik heb inderdaad de tomtom al een keer (2 maal zelfs) gereset op aanwijzing van tomtom, maar dat heeft niet geholpen.

ik meen op grond van het conformiteitsbeginsel aanspraak te kunnen maken, gedurende een langere termijn dan de meestal beperkte garantieperiode, op gratis reparatie of vervanging van een niet-werkend apparaat. dat staat ook in de link die ik van edrick3 kreeg. zie de tekst hieronder. verder wordt dat argument ook regelmatig en nadrukkelijk in programma's als radar en kassa genoemd als reden om geen aanvullende garantieperiode te kopen.

"is de garantieperiode voorbij?
is uw product kapot en is de fabrieksgarantie of bijgekochte garantie voorbij? dan hebt u nog steeds rechten. u kunt dan dus nog steeds met het product teruggaan naar de winkel. u moet de verkoper wel uitleggen dat u het product normaal hebt gebruikt, en dat het toch zomaar stuk is gegaan. u hebt dan recht op een gratis reparatie of een nieuw product. als de winkel dat niet kan of niet wil, hebt u er recht op dat u uw geld terugkrijgt."