Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 29-07-2015 18:39:00
Geldzaken & Recht

Oud-bewoner gebruikt adres voor rekeningen

[quote=mirca schreef op woensdag 29 jul 2015, 18:32]goedendag, ook ik herken dit probleem. familie van mij ging verhuizen, kpn schriftelijk op de hoogte gesteld dat zij naar andere plaats gingen.netnr.kon niet worden meegnomen,dus ander telefnr. ik vond het nw.pakket qua kosten erg hoog, hebben dat dus gewijzigd.1 jr. na verhuizing zijn zij overleden. toch werden de kosten iedere maand autom. afgeschreven. dit liep op tot € 685,-
regel;matig contact gehad met kpn, bleek dat de nw. bewoner nog gewoon kon bellen via de kpnlijn. ik moest een verhuis en overlijdens akte opsturen. dit alles gedaan. lijn van nw.bewoner is stop gezet, deze belde altijd naar 0900 nrs. het geld wat teveel is afgeschreven hebben wij tot op heden nog niet vergoed gekregen. wel € 15,00 voor gemaakte telefoonkosten. weer bezwaar gemaakt, kreeg als antwoord: u start maar een claim via de ombudsman. kpn maakt de fouten en als cliënt ben je de dupe. ben benieuwd hoe lang dit alles gaat duren. € 685,00 is toch heel veel geld. mvr.gr. rianne


storneren van de gelden zou een betere oplossing zijn geweest.