Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Retourneren internetaankoop b2b
Misschien ben ik niet duidelijk geweest (voor jullie althans). waar het mij om gaat is als er duidelijk niet is geleverd wat is besteld, of als er fouten zijn gemaakt door de verkoper, dat de koper (als bedrijf) een beroep kan doen op nonconformiteit. het leek er even op dat de boodschap was dat omdat het een bedrijf betrof het altijd maar een geval was van 'pech gehad'. en dat is niet zo.
vervolgens geef ik aan wat in het geval van een nonconformiteit kan worden gedaan. niets meer en niets minder.
of de artikelen nonconform zijn kan ik vanachter mijn laptop niet beoordelen. ook mijn glazen bol heeft zijn beperkingen.
that's all folks!