Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 30-07-2015 22:43:33
Auto & Vervoer

Arriva-abonnement

Ik heb ook niet alle voorwaarden gelezen van mijn ns abp. zo'n gigalap tekst in piepkleine lettertjes.

wat ik u aanraad is op alle mogelijke manieren een klacht neerleggen. u heeft nog op geen enkele manier gebruik gemaakt van dit abonnement, u heeft ook meteen gebeld en u heeft ook meteen daarna het juiste abo afgesloten, dus het was echt een vergissing, dan kan arriva wel wat coulanter zijn, lijkt me.

ik zou denken aan facebook en twitter.

verder reageert arriva op klacht.nl en op klachtenkompas.nl

alles tegelijk aanpakken.

stort u frontaal in de strijd. de ervaring leert dat de aanhouder een véééééél grotere kans heeft op succes dan iemand die het kopje erbij laat hangen. (vooral diegene die luisteren naar de soms ontmoedigende raadgevingen op deze site)

succes!