Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 31-07-2015 14:17:54
Auto & Vervoer

Arriva-abonnement

Even de site van arriva geraadpleegd en "welk abonnement past bij mij" aangeklikt, stap voor stap kreeg ik opties die voor mij van toepassing zouden kunnen zijn maar terzijde. wat ik niet snap is dat u het formulier omtrent het verkeerde abonnement wel invult en indient maar de uitkomst niet afwacht en direct een nieuw abonnement koopt. u had met een simpele anonieme ov kaart in de bus kunnen stappen totdat het abonnement naar uw wensen was aangepast.