Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

akkerdistel
akkerdistel - 31-07-2015 18:26:26
Auto & Vervoer

Arriva-abonnement

Punt 2; wanneer dit niet expliciet aangegeven wordt bij het afsluiten van een abonnement, enkel dus in de kleine lettertjes staat, is het niet uw fout maar die van arriva.
aangezien volgens de wet essentiƫle productinformatie niet enkel en alleen in de voorwaarden mogen staan. mag jij bij jouw abonnement enkel bus z en x nemen maar niet y (die op hetzelfde traject rijdt) dient dit vermeld te worden.

mocht dat inderdaad zo zijn, dien dan ook een klacht in bij het https://ovloket.nl/pages/ovloket/hoofdmenu/over%20ov%20loket/klachtenwijzer">ov-loket. compleet zinloos, niets toevoegende overheidsinstantie, maar wanneer niemand het doet, zal er nooit iets veranderen.