Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 31-07-2015 21:07:10
Geldzaken & Recht

Webwinkel en retourbedrag

Dank voor de reacties. ik weet nu tenminste dat ik gelijk heb. op hun website stond niets over retourkosten voor rekening van de klant, ik nam in eerste instantie aan dat die voor mijn rekening kwamen. maar aangezien ze moeilijk doen, ga ik die nu ook terugvragen. ik heb ze gemaild en hopelijk gaat die meneer niet weer aan de telefoon hangen. ik heb erbij gezet dat ik een eventuele reactie per mail wil en niet per telefoon.

vervelend allemaal, want die mensen zijn volgens mij gewoon erg dom. dom en een grote bek, dat schijnt vaak samen te gaan.

maar ja, wat kan ik nog meer doen behalve mailen dat ik gelijk heb? een klacht indienen bij die consuwijzer?