Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 31-07-2015 22:53:31
Geldzaken & Recht

Webwinkel en retourbedrag

Nog even een vraagje over die retourkosten. er staat dat je die terug mag krijgen als er niet vantevoren vermeld is dat je die als klant moet betalen. weet u misschien wat er wordt bedoeld met 'vantevoren'? voordat de bestelling rond is? moet het op de website staan? in dat geval heb ik er recht op.

maar ik heb wel toen ik ze een mail stuurde dat ik het terug wilde sturen van hen te horen gekregen dat ik het op eigen kosten terug kon sturen en dat ik dan het volledige aankoopbedrag retour zou krijgen. dat van dat aankoopbedrag begint hij nu geloof ik wel te snappen, al moet ik nog zien of ik het krijg.

maar die retourkosten hoeft hij niet te betalen, zegt hij, omdat hij dat vantevoren heeft gezegd. maar dat was dus nadat ik de bestelling had ontvangen. weet u misschien hoe dat zit?