Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 01-08-2015 07:12:53
Computers & Telefonie

Probleem vodafoon

Beste stanleyanja,

helaas heeft de klantenservice van vodafone een allesbehalve goede naam.
als ik u was zou ik naast de klantenservice van vodafone bestoken het ook melden op het http://forum.vodafone.nl/">forum van vodafone.
ook kunt u het plaatsen op de facebook pagina van vodafone.
de praktijk wijst helaas uit dat degene die het 'meest lawaai' maakt bij vodafone het snelst geholpen wordt.

het wel kunnen bellen en het niet gebeld kunnen worden is pas ontstaan na de verlenging van uw contract. dan lijkt het er niet op dat het aan uw toestel of aan uw simkaart (ga er vanuit dat dat dezelfde is gebleven).
wellicht heeft u nog iets aan de volgende links, waarin hetzelfde probleem vermeld staat. waarschijnlijk niet, maar misschien is er iets met automatisch doorschakelen, klik
https://forum.simyo.nl/bellen-85/niet-worden-gebeld-maar-zelf-bellen-dat-21921">hier en http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/36">hier.