Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-08-2015 17:58:45
Geldzaken & Recht

Webwinkel en retourbedrag

Dank voor alle reacties, ik ben heel veel wijzer geworden.

ik ga inderdaad een klacht indienen want ik kreeg net weer een onbeschofte mail met veel taalfouten en hoofdletters. en de mededeling dat ik de verzend- en administatiekosten alsnog terugkrijg. geen woord van excuus.

ze zou het donderdag overgemaakt hebben, maar het is nog niet binnen op mijn rekening. maar dat kan maandag nog komen.

en de retourkosten wil ze niet vergoeden, ondanks alle linkjes en screenshots die ik haar gestuurd heb.

"u verstuurd ons alleen wat u het beste uitkomt en in uw straatje past. helaas hebben wij navraag gedaan en meerdere webwinkels bekeken en daar staat ook de retour zendingen niet vermeld. bij een aantal webwinkels staat het wel netjes vermeld inderdaad."