Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 03-08-2015 15:40:27
Garantie & Verzekeringen

Zo gaat zilveren kruis achmea om met zijn vaste klanten.

Hallo rene3d,

wat een enorm vervelende vakantie-ervaring.
valt je hele vakantie in het water ipv dat je zelf het water in kan.
dat neemt niet weg dat je verzekeraar correct handelt.
dat een kuur hier (veel) meer kost dan in egypte doet niet ter zake.
wel zuur dat dat van zo'n kassabonnetje afhangt terwijl je wél een receptkopie hebt.
enige coulance zou aardiger geweest zijn dat een bosje bloemen (dat ca net zo veel kost), maar e.e.a. zal dan wel niet administratief te verwerken zijn.

met vr.gr.