Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

akkerdistel
akkerdistel - 04-08-2015 17:44:53
Garantie & Verzekeringen

Zo gaat zilveren kruis achmea om met zijn vaste klanten.

[quote=zilveren kruis schreef op maandag 3 aug 2015, 17:18]volgens onze voorwaarden moet er een kassabon + recept zijn voordat we de nota in behandelingnemen.

pauline verplaats je nu eens in de situatie van ts (waarschijnlijk heel lastig voor je, maar probeer het eens). wat zou jij doen wanneer jou dit zou overkomen? jarenlang premie betalen en dan voor een lullig bedrag geen vergoeding krijgen. ook jij zou toch direct opzeggen?
i.p.v. centjes wel een bosbloemen willen sturen, wat ook nog eens duurder uitvalt.

pauline besef jij wel dat die klanten jouw salaris mogelijk maken? wat denk jij wat er gaat gebeuren als steeds meer klanten het gedrag van zilveren kruis niet meer accepteren?



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hier een soort gelijke ervaring met achmea. op een claim, van een paar tientjes, kreeg ik maar geen reactie, dit ook niet na aandringen (tot op de dag van vandaag ook nooit gehad).
jarenlang premie betalen, maar is er 'n keer iets zijn ze blijkbaar niet thuis. linea recta de verzekering beƫindigd en betaal nu ruim 40 procent minder per maand voor vrijwel hetzelfde.

wil bij deze achmea nogmaals hartelijk bedanken, voor het niet reageren, anders was ik nu nog geld aan het weggooien..