Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-08-2015 12:44:07
Vrije tijd & Tuin

Abonnementsverhoging

Edrick3 schreef op donderdag 6 aug 2015, 12:05: hallo judith2015,

.... eisen om het oude bedrag te betalen?....
je hebt natuurlijk niets te eisen.


sport ze.
nou nou, dat is nogal snel gezegd.

wat zegt consuwijzer hierover?

prijsverhoging binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst


verhoogt de ondernemer de prijs binnen drie maanden nadat u het abonnement hebt afgesloten? dan kunt u altijd de overeenkomst ontbinden. de overeenkomst stopt dan, en u mag uw (resterende) abonnementskosten terug vragen.

kijk in de algemene voorwaarden of de ondernemer zijn prijzen tussendoor mag verhogen. bepaal voor uzelf of de prijsverhoging redelijk is. vindt u de prijsverhoging niet redelijk? bespreek dit dan eerst met de ondernemer. vraag of u de oude prijs mag betalen. heeft de ondernemer in de algemene voorwaarden niets geregeld of staat er een onredelijke voorwaarde in? en wijzigt hij de prijs toch? dan kunt u de overeenkomst ontbinden. het abonnement stopt dan, en u mag uw (resterende) abonnementskosten terug vragen.


laat de ondernemer u niet weten dat de prijs wijzigt? dan kunt u eisen dat u de oude prijs betaald. komt u er mondeling niet uit? dan kunt u een brief sturen naar de ondernemer.

er valt nog veel meer over te lezen.

klik https://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrije-tijd/abonnementen/prijsverhogingen-van-abonnementen">hier

als u het voor uw situatie onduidelijk vindt dan kunt u bellen met consuwijzer
088 - 0 70 70 70

ik zou overigens niet schrijven naar de sportschool, maar een mail sturen als u het er niet mee eens bent. ga ook niet zomaar storneren en dan zelf het bedrag overmaken. meestal wordt die nieuwe betaling onvindbaar. eerst in gesprek raken met de ondernemer en dan zien wat u verder kunt doen.

mocht u toch op eigen houtje gaan betalen, vergeet dan niet het betalingskenmerk/klantennummer te vermelden in uw overschrijving.