Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-08-2015 13:52:31
Computers & Telefonie

Hoge datakosten vodafone

Mij1234 schreef op donderdag 6 aug 2015, 11:28:
jammer dat vodafone niet reageert.......maar we moeten nog bellen om het abo(tot 13 sept)definitief te beƫindigen en vragen dan nogmaals om uitleg.

bedankt voor alle reacties

ik raad u sterk aan dit via een contactformulier van vodafone te doen. dan krijgt u (neem ik aan) een ontvangstbevestiging en heeft u bewijs van opzegging.
aan de telefoon vervliegt alles, tenzij u het gesprek opneemt.