Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-08-2015 09:47:10
Computers & Telefonie

Hoge datakosten vodafone

Beste mij1234.

wat vervelend om te horen dat je dochter hoge rekeningen heeft ontvangen.

ik kan begrijpen dat je dochter graag wilt weten waar haar databundel aan verbruikt is. helaas zijn deze gegevens niet voor ons zichtbaar. je dochter kan dit wel in haar toestel zelf nakijken. ook is er al meerdere malen de tip gegeven om een datatellet te installeren.

in je bericht geef je ook nog aan dat er in de nacht mb's worden afgeschreven. ik kan je vertellen dat veel apps constant verbinding maken met internet, dus ook in de nacht. verder schakelen de meeste smartphones wi-fi automatisch uit wanneer het toestel in standby modus wordt gezet. dit is dus de reden dat er ook in de nacht data wordt binnengehaald terwijl je dochter aan het slapen is.

in de meeste gevallen zal er een smsbericht verstuurd worden op het moment dat de databundel bijna verbruikt is. je geeft aan dat je dochter dit smsbericht niet heeft ontvangen.
ik wil dit graag verder nakijken. kun je aangeven of je dochter als contactpersoon geregistreerd staat? we mogen deze verzoeken namelijk alleen verwerken op verzoek van de contactpersoon.

met vriendelijke groet,

linda
vodafone 24/7 web crew