Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-08-2015 10:39:41
Computers & Telefonie

Hoge datakosten vodafone

Flessebon schreef op vrijdag 7 aug 2015, 10:15: beste web crew medewerker,

gaat vodafone iets doen om dat ongewenste datagebruik tegen te gaan? bijvoorbeeld door de telefoons die vodafone bij een abonnement verkoopt zo in te stellen dat ze `s nachts geen data gaan verstoken? en een extra benopte en eenvoudige handleiding bij toestellen meeleveren?

bij voorbaat dank voor de antwoorden.

flessebon@ zie eerdere reacties: dat is allemaal heel gemakkelijk zelf in te stelen en indien nog problemen - gewoon naar een winkel gaan van vodafone en vragen al dat soort dingen af te zetten. zij het dat er eigenlijk maar één ding uit moet en dat is de verbinding met het internet!! de verbinding via wifi kost niets, let wel op of ook bij wifi er niet iets openstaat dat steeds verbinding zoekt met een betaaldienst.

de reactie van vodafone verbaast mij in die zin dat men toch moet kunnen zien wat de aanleidng is voor het genoemde verbruik, de nota is er op gebaseerd.