Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 08-08-2015 13:04:17
Auto & Vervoer

Piinkosten

@hermanus1924,

kosten in rekening brengen voor een pin-betaling mag, of het ook zo klantvriendelijk is is een tweede.
de pin-betaling aan de deur is voornamelijk ingevoerd om de kans op een beroving van de bezorger te verkleinen, maar dat brengt wel extra kosten met zich mee.
de klant hoeft ook niet meer te zorgen voor contant en gepast geld in huis. het mes snijdt zo aan twee kanten.
uiteraard worden deze kosten, net als alle andere kosten die een bedrijf maakt, op de één of andere wijze volledig aan de klant doorberekend.
het zou netter van het betreffende restaurant zijn indien alleen de "werkelijke" kosten voor een pin-betaling aan de klant in rekening zouden worden gebracht zonder er een winstmarge bovenop te leggen.
vroeger was de klant "koning", maar die tijd ligt al heel lang achter ons.