Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
markosa - 09-08-2015 11:22:21
Huishouden & Energie

Wie heeft er slechte ervaringen bijhenschoten en zonen bedden en matrassen

Wij ook een bed gekocht. paar weken voor levering worden we gebeld dat het iets langer kan duren. minimaal 2 weken later of we konden kiezen voor een ander bed. wij hadden besloten om op ons bed te wachten maar dat we er wel vanuit gingen dat we daarbij gecompenseerd zouden worden. de volgende dag werden we gebeld dat we het bed alsnog konden krijgen op de afgesproken leverdatum omdat er een klant zijn aankoop had geannuleerd. fijn!..
toen het bed geleverd werd zat daar geen topmatras bij, die konden we ophalen in de winkel zeiden de bezorgers! wij 80 euro in rekening gebracht voor het topmatras want dat was de prijs daarvoor volgens de bezorgers. toen ze weg waren kwamen we erachter dat het het verkeerde bed was! bellen met het hoofdkantoor haalde niets uit en bij de winkel ook geen gehoor! dan maar langs de winkel maar daar hing een papiertje op de deur met daarop dat ze wegens omstandigheden gesloten waren met een telefoon nummer eronder!
aan de telefoon hoorde we dat het nummer van een advocaten kantoor is en dat henschoten en zonen failliet waren! nu hebben we het verkeerde van minder kwaliteit bed zonder topmatras! nu zitte we met extra kosten van 300 euro om het bed nog een beetje comfortabel te maken!