Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 17-08-2015 18:31:37
Computers & Telefonie

Klachten

Beste diannegerard,

als u een contract bent aangegaan en er wordt niet geleverd dan heeft u er ook weinig aan.
als ik u was dan zou ik ze in gebreke stellen en een ultimatum (bijv. 14 dagen) stellen. die tijd geeft u ze om de problemen op te lossen, doen ze dat niet dan ontbind u de overeenkomst wegens niet leveren, niet nakomen van de contractuele verplichting vanuit de zijde van fiber.

als fiber niet levert dan kunt u kosteloos de overeenkomst ontbinden. meer informatie leest u https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst">hier.

hoop dat het spoedig voor u opgelost wordt of dat u spoedig een aanbieder hebt die wel levert.