Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wierook - 17-08-2015 20:43:40
Garantie & Verzekeringen

Verplicht gebruik digid met sms

Nee wierook is niet afgehaakt , was even uit beeld. ik ben blij dat er veel is gereageerd. sommige mensen denken so what,wat maakt het uit. mij wel dus. wat mij vooral stoort is dat ik al een gebr.naam en ww heb en dit vind ik voldoende om het contact met de verzekering te kunnen onderhouden. digid voor contacten met de overheid en ww voor organisaties.
alles is eenrichtingverkeer, klantvriendelijkheid is helemaal weg. je moet inloggen en vervolgens kun je niet verder. met sms betekent dat je weer een code moet hebben.
het argument van veiligheid van de verzekering gaat volgens mij niet op.
berichten in de media van providers die onvoldoende beveiligd zijn , hackers die codes kunnen kraken bevestigen dit voor mij; wie zegt dat de systemen van de overheid niet gekraakt kunnen worden ?
de opmerking van providers dat ze de klanten hebben geïnformeerd over mogelijke hackers/lekken en daarmee voldoen aan hun plicht bevestigt voor mij de klantonvriendelijkheid.