Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-08-2015 00:40:54
Auto & Vervoer

Taxivervoer boeken en annuleren.

Ik sluit dit nu af.

mijn enige vraag was: is het juridisch gezien mogelijk dat een klant binnen 7 dagen bedenktijd kosteloos kan annuleren? met mijn vlucht kon dat wel. is daar een wet voor.

graag had ik willen weten of voor service net als producten ook zoiets geldt.

daar ben ik nog niet helemaal uit. maar er stonden goede tips en opmerkingen tussen.

inderdaad liet arke weten dat je bij dit bedrijf kosteloos tot 48 uur van tevoren kan annuleren.
http://www.arke.nl/tinker/

bedankt voor deze tip hopetobehelping. goed antwoord, goed en beschaafd geformuleerd.

ik heb ze geschreven om ze te informeren dat hun informatie niet klopt.

verder geen hard feelings betreffende tinker. ik gebruik dit bedrijf liever niet meer. als ik geld kan uitsparen bij een ander is dat mijn goed recht. ik heb veel informatie van mensen gekregen van taxibedrijven in de buurt van schiphol die wel gratis annuleren tot 24 uur voor vertrek. dan heb ik de vrije keuze om dit te gaan regelen als ik weer op reis kan. gezien familieomstandigheden moet ik het helaas uitstellen.