Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-08-2015 10:46:23
Auto & Vervoer

Taxivervoer boeken en annuleren.

Hopetobehelping schreef op maandag 17 aug 2015, 19:41: beste zweefkip,

ik snap de € 15,- annuleringskosten (administratiekosten) wel maar vind de informatie die arke geeft wel misleidend.
op de site van arke staat letterlijk: tinker luchthaven vervoer: tot 48 uur van tevoren kostenloos annuleren (klik http://www.arke.nl/tinker/">hier).

u zou eens contact met arke op kunnen nemen, laat arke u die € 15,- anders maar terug betalen. ze hebben gewoon foute informatie op hun site staan en die heeft men u waarschijnlijk ook gegeven. dat is de verantwoordelijkheid van arke dus laat zie die verantwoordelijkheid ook maar nemen.

nogmaals dank voor je reactie 'hopetobehelping'.
jij hebt mijn vraag goed gelezen.

je had helemaal gelijk! en ik uiteindelijk ook dat ik geen 15.00 euro zou moeten betalen. al die mensen die het nodig vonden om mij te bekritiseren leren hier ook weer van en moeten toch eens leren dit soort vragen objectief te bekijken en niet persoonlijk naar mij uit te gaan halen.

hier het antwoord van tinker.

customerservice@tinker.travel schreef op 2015-08-18 09:10:
> geachte mevrouw xxxx,
>
> hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
>
> wij wensen hierbij onze excuses aan te bieden en verheugen ons u mee
> te delen dat de annuleringsvoorwaarden, zoals in onze eerdere mail, in
> uw geval inderdaad niet van toepassing zijn.
> u heeft inderdaad gelijk dat u tot 48u voor aanvang van uw rit
> kosteloos kunt annuleren.
>
> wij bevestigen u hierbij dat uw boeking geannuleerd is. het bedrag
> van 49,90 wordt binnen dertig dagen op uw rekening teruggestort.
> ter compensatie voor het ongemak bieden wij u graag een korting van
> 10% op een toekomstige boeking bij tinker. verwijst u hierbij
> alstublieft naar deze e-mail aan de hand van uw boekingsnummer.
>
> nogmaals onze excuses voor dit ongemak.
>
> wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog
> overige vragen hebben, dan helpen wij u graag.
>
> met vriendelijke groet,
> xxxx?
>
> team customer service
> t +31 (0)20 290 0050?e customerservice@tinker.travel
> w www.tinker.travel?
> www.facebook.com/tinker


beste xxxxx,

oh wat fijn. ik was al zo teleurgesteld. ik kon niet anders dan mijn reis annuleren door trieste familieomstandigheden.

ik zal zeker mijn vervoer weer bij jullie boeken als ik mijn reis weer geboekt heb. dat zal wat later in het jaar worden.

excuses geaccepteerd en complimenten voor de goede customer service.

met vriendelijke groeten,

xxxxxxx