Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 18-08-2015 21:05:14
Geldzaken & Recht

Uitbuiting, en niet kunnen retouren

Beste edwintje2,

ik heb het er niet uit gelezen maar mocht u al producten ontvangen hebben dan gewoon terugsturen.
betalen zou ik als ik u was uiteraard niet doen, gewoon de koop ontbinden en alles terugsturen wat u al ontvangen heeft.
op de factuur zal vast een adres staan. zo niet dan lees ik http://www.bigg.nl/nb2/voorwaardenvan12deal.pdf">hier (laatste pagina) dat de dienstverlening van 12deal.com verzorgd wordt door zinq media bv gevestigd aan max euweplein 24, 1017 mb te amsterdam (de voorwaarden doen er overigens niet toe voor de gedeelten waarin ze niet aan de wet voldoen, de nederlandse wet gaat voor).

zie ook de link in mijn laatste antwoord, wat u ook nog zou kunnen doen is bellen met consuwijzer 088-0707070 en hun vragen om advies.
ook kunt u uw klacht zetten op http://www.klachtenkompas.nl/12dealcom">klachtenkompas, 12deal.com is daar actief.

vergeet vooral niet dat u in uw recht staat en gewoon de koop kunt ontbinden. een groot scherm met gratis en dan later facturen krijgen is behoorlijk misleidend.