Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho

Restitutie van teveel betaalde premie bij aon verzekeringen

Beste m.lenders,

uw polis is inmiddels wel aangepast neem ik aan ?
u beschikt over een creditnota van aon en ik neem aan dat u ook beschikt over het bewijs dat u het initiƫle bedrag heeft betaald (de factuur + afschrijving van uw rekening).

deze bewijzen zou ik als u was nog eenmaal naar aon sturen en uw klacht erbij vermelden. geef daarbij een termijn (bijvoorbeeld 7 dagen) aan waarbinnen u uw geld van aon terug wilt hebben en geef tevens aan dat indien aon hier niet aan voldoet u een klacht bij het kifid in gaat dienen.
ik verwacht dat er dan wel wat reactie van aon gaat komen.
de communicatie sowieso liefst allemaal op papier/email zodat u het later nog kunt aantonen. dat is bij een telefoongesprek wat lastiger (tenzij u het opneemt natuurlijk).

na de door u aangegeven termijn (bijvoorbeeld 7 dagen) zou ik als ik u was een klacht bij het kifid indienen. ook kunt u nu al contact opnemen met de afm en hun vragen wat uw rechten zijn (telefoonnummer staat in de link hieronder).
meer informatie leest u https://www.consuwijzer.nl/geld-verzekeringen/sparen/klachten-vragen-sparen-lenen-beleggen-verzekeren">hier.
hoop dat aon snel in beweging komt en dat u snel uw geld weer terug heeft.