Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-08-2015 12:19:00
Computers & Telefonie

Versterker is gemaakt in garantie periode maar bcc wil niet vertellen waarom de versterker stuk ging

Wat zal de oorzaak kunnen zijn dat de hoofdprintplaat en de voedingsprintplaat stuk gingen en moet ik me zorgen maken dat het een showroom model is of maakt dat niet uit..

u heeft 2 + 5 jaar garantie = 7 jaar totaal. dus voorlopig geen zorgen, dacht ik zo.

u schrijft:
nu heb ik hem gisteren weer opgehaald en hij moet het weer doen(((word hopelijk snel aangesloten door een maatje want die doet het voor zijn werk en hobby want er moeten wel een paar apperaten op aangesloten worden)))..
nu heeft hardman kardon de hoofdprint en voedingsprint vervangen maar ze willen of kunnen niet zeggen waarom deze na een korte tijd al stuk waren.

u heeft kennelijk geen uitgebreide technisch knobbel, (een ander moet uw apparaat aansluiten), dus om aan een (kennelijke) leek een technisch verhaal geven lijkt mij niet logisch. wat schiet u er mee op al u hoort dat condensator c 23 defect was? (voorbeeld)

stuk na een korte tijd
het ene apparaat gaat snel stuk (maandagmorgenproduct?) de andere gaat 300 jaar mee. een kwestie van pech of geluk hebben. ook niet alle mensen worden 100+ jaar.