Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-08-2015 12:28:08
Computers & Telefonie

Versterker is gemaakt in garantie periode maar bcc wil niet vertellen waarom de versterker stuk ging

Tja, elektronica kan defect raken. ook bij een nieuw apparaat kan je dat gebeuren. een oorzaak is vaak niet te geven. dus of ze het niet -willen- zeggen, is nog maar de vraag....

en wat dat showroom model betreft, dat is een keuze die je indertijd zelf gemaakt hebt. je weet dan niet wat er met het apparaat gebeurd is. misschien heeft die wel een aantal maanden, elke ga 'aan' gestaan en heeft de versterker er al de nodige bedrijfsuren op zitten. je weet het niet en dat is dus een risico dat je neemt. wellicht heb je nog korting gekregen omdat het een showroom model was?

belangrijkste is natuurlijk dat je gewoon garantie hebt.