Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-08-2015 18:19:53
Computers & Telefonie

Versterker is gemaakt in garantie periode maar bcc wil niet vertellen waarom de versterker stuk ging

Beste de eelco,

denk niet dat u zich zorgen hoeft te maken dat u een showroom model gekocht heeft.
het had ook kunnen gebeuren als u gewoon een nieuw exemplaar 'uit de doos' had gekregen.
we hebben een jaar of 7 geleden een nieuwe tv gekocht (nieuw 'uit de doos'). na 11 maanden ging de tv al stuk. onder garantie is het moederbord destijds vervangen en de tv doet het nu al weer ruim 6 jaar als een zonnetje.

dat men u niet wil vertellen wat precies het euvel was komt misschien wel omdat men het ook niet precies weet (dat was bij ons destijds ook zo).
u heeft nog een forse garantie periode dus geniet lekker van uw nu weer werkende versterker.