Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 21-08-2015 17:40:39
Computers & Telefonie

Onterechte incasso vodafone

Beste mickiep,

helaas heeft de klantenservice van vodafone een allesbehalve goede naam.
dat ondervindt u nu aan den lijve.

ik ga er vanuit dat u over bewijzen beschikt dat inderdaad het onjuiste bedrag is afgeschreven. vodafone zou dit gewoon binnen maximaal 2 weken netjes in orde moeten maken voor u.

hier leest u wat u kunt doen als u een klacht over uw telecom provider heeft, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
stel vodafone als eerste een termijn waarin u uw geld terug wilt hebben (bijvoorbeeld 7 dagen). als deze termijn door vodafone wordt overschreven dan kunt u naar de geschillencommissie stappen (zie ook de voorgaande link).

de praktijk wijst helaas uit dat de mensen die het meeste lawaai maken het eerste geholpen worden door vodafone.
leg daarom vodafone ook het vuur aan de schenen op social media.
plaats uw klacht op facebook en twitter bij vodafone.
plaats uw klacht ook op http://www.klachtenkompas.nl/klachtindienen/vodafone">klachtenkompas.nl en zet hem op het http://forum.vodafone.nl/">forum van vodafone.
vul nogmaals uw klacht op de site van vodafone in (desnoods iedere dag opnieuw), blijf ze bestoken en vooral niet te aardig zijn. helaas wijst de praktijk uit dat dat nodig is bij vodafone, anders kunt u blijven wachten.

heel veel succes en hoop dat het u lukt om snel uw geld weer terug te hebben van vodafone.