Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 22-08-2015 07:52:25
Computers & Telefonie

Wanneer gaat tele2 haar klanten serieus nemen?

Beste hesselw,

u heeft wel erg ver van tevoren uw contract verlengd als de verlenging pas per 5.12.2015 ingaat.
aangezien dit al vanaf 18 juli speelt is dat bijna 5 maanden voordat uw huidige abonnement afloopt.

u geeft aan dat uw nieuwe sim kaart niet werkt en dat u graag mobiel internet op uw telefoon heeft.
u kunt ook niet bellen met uw nieuwe sim kaart, uw oude sim kaart doet het nog wel ?
heeft u ook een nieuwe telefoon gekregen bij uw verlenging en beschikt u met uw huidige abonnement niet over internet op uw telefoon ?
u geeft aan dat uw automatische incasso wel doorloopt maar dat u niet de diensten krijgt waarvoor u betaalt. dat is zowel bellen als internet ?

als u een klacht heeft over uw telecom provider leest u hier wat u kunt doen, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
stel tele2 in gebreke zoals zoekster ook al aangeeft, door niet te leveren komt tele2 de contractuele verplichtingen met u niet na. geef ze 14 dagen de tijd om het voor u te herstellen.
als het binnen de 14 dagen niet is opgelost dan annuleert u in ieder geval de verlenging (dat zou u overigens nu al kunnen doen).
als u geen gebruik kunt maken van de dienst waarvoor u wel betaalt dan kunt vervolgens de overeenkomst ontbinden omdat tele2 haar verplichtingen niet nakomt. hier leest u daar meer over, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst">hier.

alle communicatie zwart op wit (papier/email) zodat u er later nog bewijs van heeft.
hoop dat het snel wordt opgelost voor u.