Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 22-08-2015 18:31:11
Computers & Telefonie

Wanneer gaat tele2 haar klanten serieus nemen?

Heeft u een contractverlenging om en met een nieuwe telefoon en kan het zijn dat de nieuwe simkaart dan voor die telefoon bestemd is en pas tegen het ingaan van de nieuwe termijn - 5 december - of kort tevoren pas geactiveerd kan worden?
loopt uw oude contract nog tot 5 december?
werkt de simkaart van dat oude contract in uw "oude" telefoon dan niet meer?
als u een nieuwe telefoon ontvangen heeft en uw oude simkaart werkt daarin niet wegens ander type sim (micro bijv.) en uw wilt uw oude simkaart dan laten vervangen door een micro versie dan zal dat niet werken omdat het nieuwe abonnement nog niet ingegaan is dus die sim nog niet geactiveerd is.