Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
hesselw - 22-08-2015 18:40:45
Computers & Telefonie

Wanneer gaat tele2 haar klanten serieus nemen?

Bedankt voor alle reacties!

tele2 heeft het beleid dat je bij een contractverlenging automatisch een nieuwe simkaart krijgt. deze wordt geactiveerd op het moment dat ik bij de voordeur bij de koerier teken voor ontvangst. op ditzelfde moment wordt mijn oude tele2 kaart geblokkeerd (omdat nummerbehoud van toepassing is). maar sinds deze nieuwe simkaart kan ik dus wel bellen en smsen (wat ik bijna niet doe, maar het is een verplicht onderdeel in een bundel) maar mobiel internet functioneert niet.

dus op deze nieuwe simkaart is mijn huidige abonnement overgezet, alleen heb ik dus geen internet verbinding door waarschijnlijk een fout in de simkaart. maar deze valt 'helaas niet voor 4december te bestellen door mijn openstaande contractverlenging'.

ik ben nu bezig mijn verlenging te annuleren, wat tele2 kennende, ook een hele strijd zal worden. in de hoop dat ik daarna een nieuwe simkaart kan bestellen voor de periode tot 4 december. ook zal ik zoals door meerdere reacties voorgesteld ern ingebreke stelling opsturen naar tele2.

ik wil alle bovenstaanden hartelijk bedanken voor het meedenken, goede tips blijven altijd welkom!