Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mathijs_b
mathijs_b - 23-08-2015 01:23:57
Computers & Telefonie

Opzeggen telefoon kpn nmogelijk

[quote=mahadma schreef op zaterdag 22 aug 2015, 22:13]maar kpn beweert dat sinds 1975 het nummer gekoppeld is met een totaal andere naam.
in die tijd, 1975 bedoel ik dan was er nog geen sprake van automatische incasso. uw ouders hebben dus maandelijks een rekening met acceptgirokaart gekregen en zonder te weten waarvoor "gewoon" betaald? kijk de boekhouding/bankafschriften eens na.

u heeft uw ouders toch wel eens gebeld? weet u nog welk nummer dat is? als ze in het tel boek staan kan je zoeken op nummer en komt de naam tevoorschijn.
we belden onze (schoon)ouders een paar keer in de week. maar de telefoniste, die we aan de lijn kregen om op te zeggen, zei meteen dat ze in een callcenter zat en dat ze alleen die andere naam zag. dus kon ze niet verder het opzeggen verwerken. we hebben meteen de automatische incasso stopgezet en ook schriftelijk, met als bijlage de laatste factuur, opgezegd maar geen antwoord gekregen.