Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-08-2015 11:52:19
Computers & Telefonie

Versterker is gemaakt in garantie periode maar bcc wil niet vertellen waarom de versterker stuk ging

Showroommodel komt gewoon nieuw uit doos en volgens mij staan tegenwoordig versterkers in de showroom niet eens meer aangesloten dus is er ook geen sprake van slijtage.

wat het repareren betreft kan het ook zijn dat ze niet hebben kunnen lokaliseren waardoor de versterker uitvalt.
als een apparaat binnen 10 -30 seconden uit valt dan kan de reparateur er met z'n meetapparatuur bij gaan zitten en kunnen ze op bepaalde punten gaan meten en zo lokaliseren waar de fout zich bevind.
treed de klacht op tussen de 10 - 30 minuten dan gaat bovenstaande niet op, een reparateur kan moeilijk 10 - 30 minuten starende op zijn meetapparatuur bij de versterker blijven zitten.

of men heeft de klacht daar gewoon niet geconstateerd.
misschien heeft er een slechte verbinding in de interne bekabeling of in een slechte soldeerverbinding gezeten.
deze kan doordat de versterker vervoerd is geweest weer even goed contact gemaakt hebben waardoor de klacht er op de technische dienst niet uit komt.

in beide gevallen vervangen ze gewoon preventief de printen waarvan men vermoed dat het probleem daar op zit.