Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
hesselw - 23-08-2015 13:25:21
Computers & Telefonie

Wanneer gaat tele2 haar klanten serieus nemen?

Bij mijn verlenging heb ik de samsung galaxy s6 edge 64 gb gedaan. dit alles kwam tegelijk binnen per pakketpost aangezien de waarde van het toestel alleen al op €950,- ligt. hierdoor is het aangetekend verstuurd en op het moment dat ik getekend heb voor ontvangst is mijn oude simkaart geblokkeerd (stond vermeld in de brief die bij de simkaart zat). mijn oud simkaart was micro formaat en mijn nieuwe heeft een nano simkaart nodig.

de telefooninstellingen voor 3g/4g heb ik meerdere malen herhaald met de klantenservice van tele2 en gekeken van de website (dit is overigens het enige wat de klantenservice kan doen, voorlezen wat op de website staat en berichtjes naar andere afdelingen doen).