Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 23-08-2015 15:32:37
Computers & Telefonie

Hoe krijg ik na bijna 4 maanden geduld eindelijk mijn toestel van vodafone ???

Beste menm2003,

als u nu al ruim 3 maanden wacht op uw toestel dan bent u inderdaad erg geduldig.
naar mijn idee veel te geduldig.
u heeft een overeenkomst gesloten met vodafone en vodafone komt haar verplichting niet na.

de klantenservice heeft mooi praten, 'u moet geduld hebben'. op het forum van kassa komt u veel vragen/klachten over vodafone tegen. daaruit blijkt ook dat de klantenservice allesbehalve een voldoende verdient.

bij een klacht over vodafone leest u in de volgende link wat u kunt doen, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
het spreekt voor zich dat u uiteraard gecompenseerd dient te worden voor de maanden waarvoor u wel betaald maar niet krijgt waarvoor u betaalt.

als ik u was zou ik ze een ultimatum stellen. via een brief of email stelt u vodafone in gebreke en geeft u vodafone aan dat ze nog 7 dagen van u krijgen om het op te lossen (uw toestel te leveren) en hun contractuele verplichtingen na te komen. geef hierbij ook aan dat u de overeenkomst ontbind als ze niet leveren binnen 7 dagen. eis ook dat u gecompenseerd wordt voor de periode waarvoor u wel betaald heeft maar niet geleverd hebt gekregen volgens het contract.
lost vodafone het niet op binnen 7 dagen dan zou ik als ik de overeenkomst ontbinden. dat kunt u kosteloos doen, meer informatie leest u https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet">hier.

de klantenservice van vodafone is helaas een drama. als u bij vodafone wilt blijven dan is het verstandig om ze via zoveel mogelijk kanalen te bestoken. wie het hardst roept wordt het eerst geholpen bij vodafone. plaats uw klacht op facebook bij vodafone, het forum van vodafonen en op http://www.klachtenkompas.nl/klachtindienen/vodafone">klachtenkompas.nl