Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 24-08-2015 12:23:55
Computers & Telefonie

Opzeggen telefoonabonnement

Hallo paulina_bag,

van de site van ben:

hoe zeg ik mijn abonnement op?

ik vind het jammer dat je erover denkt om bij me weg te gaan. wat de reden ook is, ik hoor het graag voordat je bij me weggaat. hierdoor leer ik hoe ik mijn producten en diensten nog beter kan maken. als je naar de ben klantenservice belt op 0900 – 040 1405 (35 ct. per gesprek) word je daar geholpen om je opzegging te verwerken. ik hoop je in de toekomst weer terug te zien.

handige informatie voordat je me belt:

als je een maandabonnement hebt, kun je op ieder moment opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
als je een 24 maanden abonnement hebt of je hebt hiernaar verlengd, kun je opzeggen nadat je 24 maanden abonnement is afgelopen. je kunt daarna opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
de kosten en het tegoed van je laatste maand worden naar verhouding berekend ten opzichte van het aantal dagen dat je abonnement nog actief is.
het abonnement mag alleen door de contractant zelf worden opgezegd.

dus .....

het door jou genoemde contactformulier is om een vraag te stellen.

met vr.gr.