Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 24-08-2015 21:05:46
Computers & Telefonie

Opzeggen telefoonabonnement

Beste paulina_bag,

nee, dat mag niet.
ben dient uw opzegging gewoon netjes te verwerken en dat hebben ze nagelaten.
daarmee zijn ze dus in gebreke gebleven.
ik ga er vanuit dat u over bewijs van uw opzegging beschikt.
hier leest u wat u kunt doen bij een klacht over ben, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
stel ben schriftelijk (brief of email (waarvan u wel ontvangstbevestiging nodig heeft) zodat u er later bewijs van heeft ) en eis dat ze alsnog direct uw opzegging verwerken, eis ook de periode dat uw abonnement doorloopt terug van ze. stel ze een termijn, bijvoorbeeld 7 dagen. blijft ben dan nog steeds in gebreke dan kunt u naar de geschillencommissie stappen.