Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ea
eagleye - 25-08-2015 12:01:26
Computers & Telefonie

Coulanceregeling 50/50 voor kpn schade

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 00:15]u levert een toestel in voor controle? controle op wat?

verklaart die medewerker van de winkel zwart op wit dat er geen krassen op zaten?
het scherm deed het niet meer. omdat het nog geen jaar oud was, bracht ik het naar de winkel voor controle en/of reparatie indien dat viel onder de standaard hardware garantie (dus geen verzekering).
medewerker heeft ernaar gekeken en verder ook niets opgemerkt en het opgestuurd voor onderzoek, met verzoek van terugkoppeling van evt reparatiekosten indien het niet viel onder de normale hardware garantie.