Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ea
eagleye - 25-08-2015 16:24:13
Computers & Telefonie

Coulanceregeling 50/50 voor kpn schade

[quote=pino123 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 15:53][quote=akkerdistel schreef op dinsdag 25 aug 2015, 15:11]telefoon is een gebruiksvoorwerp, met een paar krasjes zou een scherm het niet mogen begeven.

zoals ik het lees had het scherm het al begeven en is deze teruggekomen met krassen aan de binnenkant.

:) precies.
ik heb de 35 euro onderzoekskosten betaald zodat ik het toestel terug kon krijgen.
ik kreeg het terug met krassen a/d binnenkant, die er dus eerst niet waren.
omdat kpn vind dat het niet te bewijzen is dat de schade (van krassen) bij hun is opgedaan, is de enige coulance regeling die ze voorstellen 50/50 voor het vervangen van het scherm.
afgezien van het bedrag vind ik het raar dat ik dus er deels voor opdraai terwijl bij inname geen van ons beiden krassen hebben gedetecteerd op het scherm als reden van het niet functioneren van het scherm. maar .... omdat de medewerker geen aantekeningen daarover heeft gemaakt, vind kpn dat het zelfs mogelijk is dat ik de "schuldige" ben en wil daarom geen ander "offer" doen.